seochi seochi .

seochi

چگونه با سوسك ها مقابله كنيم؟

سمپاشي سوسك در تهران توسط شركت سمپاشي پگاه انجام مي شود

تصور هم خانه شدن با سوسك ها براي هيچ كس خوشايند نيست. سوسك ها داراي طيف وسيعي از بيماري هاي خطرناك هستند كه انسان را بيمار مي كند. اگر با هجوم سوسك ها به خانه ي خود مواجه شديد، بايد قبل از آنكه دير شود و آلودگي سوسك ها سلامت اعضاي خانواده را به خطر بيندازد به فكر چاره باشيد و شكي نيست كه سمپاشي سوسك مي تواند بهترين گزينه باشد. با اين حال انتخاب بهترين روش براي سمپاشي بسيار حائز اهميت است. چرا كه سمپاشي نادرست مي تواند موجب مقاوم شدن سوسك ها در برابر سموم شده و كار شما را مشكل تر از پيش كند.

مقاوم شدن حشرات در برابر سموم چگونه رخ مي دهد؟

هر سيستم جمعيتي از افرادي با ژنوم هاي مختلف تشكيل شده است. اين باعث مي شود اعضاي آن جمعيت قابليت هاي متفاوتي در شرايط يكسان از خود بروز دهند.

هنگام استفاده از سم هاي ناكارآمد و به ميزان غير كارشناسانه تعدادي از سوسك ها از بين ميروند. تعداد ديگري كه دچار مسمويت كمتر شده اند يا قواي زيستي بالاتري داشته اند در محل ديگري زندگي خود را ادامه ميدهند.

زاد و ولد مي كنند و در اثر تغييرات سازگارانه اي كه بدن آنها در واكنش به تركيبات سم در خود ايجاد كرده است نسل جديدي از سوسك ها با ژنتيكي مقاوم به آن سم تشكيل مي دهند.

بنابراين براي خلاصي همشگي از كابوس سوسك از خدمات تخصصي مشاوره و سمپاشي سوسك در شركت هاي مورد تاييد وزرات بهداشت استفاده كنيد. شركت سمپاشي پگاه از جمله ي اين شركت هاست كه با بهره گيري از كادر مجرب و ابزارهاي مدرن در زمينه هاي متعددي از جمله سمپاشي سوسك در تهران به ارائه ي خدمات شبانه روزي مي پردازد.


برچسب: سم پاشي سوسك در تهران، سمپاشي سوسك در تهران، شركت سمپاشي پگاه، شركت سم پاشي پگاه، سوسك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۳:۰۹ توسط:seochi موضوع: نظرات (0)

معضلي به نام سوسك

 

سال‌ هاي زيادي است كه سوسك‌ ها يكي از دغدغه هاي زندگي مردم شده است.

سوسك‌ ها مي‌توانند باكتري‌هاي عامل بيماري را روي پاهاي خود جمع كنند و اگر روي غذا راه بروند باعث مسموميت غذايي يا عفونت شوند.

گرد و غبار خانه حاوي مدفوع سوسك و اعضاي بدن آن مي تواند باعث واكنش هاي آلرژيك و آسم در بعضي افراد شود.

سوسك ها به شدت در برابر انواع تغييرات زيستي از خود مقاومت نشان مي دهند

پژوهش ها نشان مي دهد طي ده سال گذشته جمعيت سوسك ها بيشتر از هشت برابر افزايش يافته است چيزي كه در كنار ظاهر نازيبا موجب انتقال انواع بيماري ها مي شود.

عمر سوسك ها در كره ي زمين به حدود ۳۰۰ ميليون سال مي رسد.

آنها از تمام حوادثي كه منجر به انقراض بسياري از جانداران شده اند زنده مانده اند تكامل يافته اند و در حال حاضر قدرتمندتر و مقاوم تر از هميشه در محيط زندگي ما جولان مي دهند.

با سوسك ها چه كنيم؟

كارشناسان عوامل متعددي را در ازدياد جمعيت سوسك ها موثر مي دانند. از جمله مهم ترين آنها مي توان به افزايش آلاينده ها در هوا، مديريت نامناسب دفع زباله ها و پسماندهاي شهري اشاره كرد.

از سوي ديگر روش هاي سمپاشي غير كارشناسانه اي كه افراد به منظور از بين بردن سوسك ها انجام مي دهند نيز بيش از پيش موجب مقاوم تر شدن آنها در برابر سموم شده است.

همچنين بايد در نظر داشت سم هايي كه بعضي از شركت هاي فاقد استانداردهاي لازم استفاده مي كنند بسيار خطرناك هستند و به دلايل زيست محيطي منسوخ اعلام شده اند.

بنابراين بسيار مهم است كه در هنگام سمپاشي سوسك و ديگر حشرات از خدمات سمپاشي شركت هايي مانند شركت سمپاشي پگاه كه از كارشناسان بسيار زبده اي بهره مي برد استفاده كنيد و از سمپاشي خودسرانه و بدون در نظر گرفتن استانداردهاي بهداشتي به شدت پرهيز كنيد.


برچسب: سم پاشي سوسك، سمپاشي سوسك، شركت سمپاشي پگاه، شركت سم پاشي پگاه، سوسك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۸:۱۴ توسط:seochi موضوع: نظرات (0)