seochi seochi .

seochi

معضلی به نام سوسک

 

سال‌ های زیادی است که سوسک‌ ها یکی از دغدغه های زندگی مردم شده است.

سوسک‌ ها می‌توانند باکتری‌های عامل بیماری را روی پاهای خود جمع کنند و اگر روی غذا راه بروند باعث مسمومیت غذایی یا عفونت شوند.

گرد و غبار خانه حاوی مدفوع سوسک و اعضای بدن آن می تواند باعث واکنش های آلرژیک و آسم در بعضی افراد شود.

سوسک ها به شدت در برابر انواع تغییرات زیستی از خود مقاومت نشان می دهند

پژوهش ها نشان می دهد طی ده سال گذشته جمعیت سوسک ها بیشتر از هشت برابر افزایش یافته است چیزی که در کنار ظاهر نازیبا موجب انتقال انواع بیماری ها می شود.

عمر سوسک ها در کره ی زمین به حدود ۳۰۰ میلیون سال می رسد.

آنها از تمام حوادثی که منجر به انقراض بسیاری از جانداران شده اند زنده مانده اند تکامل یافته اند و در حال حاضر قدرتمندتر و مقاوم تر از همیشه در محیط زندگی ما جولان می دهند.

با سوسک ها چه کنیم؟

کارشناسان عوامل متعددی را در ازدیاد جمعیت سوسک ها موثر می دانند. از جمله مهم ترین آنها می توان به افزایش آلاینده ها در هوا، مدیریت نامناسب دفع زباله ها و پسماندهای شهری اشاره کرد.

از سوی دیگر روش های سمپاشی غیر کارشناسانه ای که افراد به منظور از بین بردن سوسک ها انجام می دهند نیز بیش از پیش موجب مقاوم تر شدن آنها در برابر سموم شده است.

همچنین باید در نظر داشت سم هایی که بعضی از شرکت های فاقد استانداردهای لازم استفاده می کنند بسیار خطرناک هستند و به دلایل زیست محیطی منسوخ اعلام شده اند.

بنابراین بسیار مهم است که در هنگام سمپاشی سوسک و دیگر حشرات از خدمات سمپاشی شرکت هایی مانند شرکت سمپاشی پگاه که از کارشناسان بسیار زبده ای بهره می برد استفاده کنید و از سمپاشی خودسرانه و بدون در نظر گرفتن استانداردهای بهداشتی به شدت پرهیز کنید.


برچسب: سم پاشی سوسک، سمپاشی سوسک، شرکت سمپاشی پگاه، شرکت سم پاشی پگاه، سوسک،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۸:۱۴ توسط:seochi موضوع: نظرات (0)